Ohjeita ja vinkkejä

UKK – Usein kysytyt kysymykset 

 

ASIAKKUUS 

Kuka voi tehdä ostoksia verkkokaupassamme?  

Verkkokauppa on tarkoitettu Suomessa rekisteröityneille yrityksilleTeam Trade Oy:n verkkokaupassa (teamtrade.firekisteröityneet asiakkaamme voivat tilata tuotteita.  

Kuinka luon asiakastilin verkkokauppaan? 

Saat luotua asiakastilin täyttämällä tämän lomakkeen täältä (linkki rekisteröitymissivulle)Täytä lomakkeelle yrityksenne y-tunnusyhteystiedotlaskutustiedot sekä yrityksen verkkokaupan– pääkäyttäjän tiedot. Saadaksenne muita tilaajia yrityksestännevoit pyytää kollegaasi täyttämään saman lomakkeen kuten yllä  

Luomalla asiakastilin Verkkokauppan saat monia etuja: 

Laskulla maksaminen (edellyttää luottotietojen tarkistusta ja myönteisen laskutuspäätöksen). Lasku-maksuehdon voimaan tuleminen kestää noin 13 työpäivää.  

Tarjoamme rekisteröityneille ja postituslistalle liittyneille asiakkaillemme tietoa uutuuksistamme sekä erikoistarjouksia tuotteistamme. 

Sisäänkirjautuneen käyttäjän yhteystiedot täytetään tilauslomakkeelle automaattisestimikä nopeuttaa kaupassa asiointia. 

Tilaushistoriasi tallentuu verkkokaupasta löytyvälle omalle käyttäjätilillesi. 

Saat käyttöösi Oma Valikoima –toiminnonjohon voit kerätä suosikkituotteitasi helposti tilattavaksiTuotteiden lisääminen Omaan Valikoimaan tapahtuu Lisää omaan valikoimaan –painiketta klikkaamalla haluamasi tuotteen kohdalla. 

  

Mistä näen asiakastietoni ja saanko muutettua niitä? 

 Rekisteröityneenä asiakkaana pääset Omat tiedot –osiosta tarkistamaan asiakkuuteesi ja tilaamiseen liittyvät tiedotSiellä voit hallita käyttäjätietojasiuutiskirjeiden tilauksia ja nähdä lisäämäsi toimitusosoitteetMikäli laskutusosoitteesi muuttuu ilmoitathan siitä osoitteeseen myynti@teamtrade.fi. Omat tiedot– osiosta voit myös  katsoa tilaushistoriaasi ja omaan valikoimaan lisättyjä tuotteita sekä luoda uusia tilauksia vanhojen tilausten pohjalta. 

 

Olen unohtanut asiakastiliini liitetyn sähköpostiosoitteenmitä teen? 

 Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse myynti@teamtrade.fi . 

 Olen unohtanut salasananimitä teen? 

Salasanan saa muutettua klikkaamalla tätä linkkiä (https://www.teamtrade.fi/oma-tili/muokkaa-tilia/) ja seuraamalla sivulla kerrottuja ohjeita. 

  

TUOTTEET JA TILAUKSET 

Miten haen ja selaan tuotteita? 

 Voit hakea tuotteita nimentuotenumeron tai muun hakusanan perusteella painamalla verkkosivun oikeassa yläkulmassa olevaa Suurennuslasi –painikettaVoit myös selata tuotteita tuoteryhmittäin ja lajitella listausnäkymiä tuotteen nimen tai hinnan perusteella 

 

 Kuinka teen tilauksen? 

  • Etsi tuotteita tekemällä hakuja tai selaamalla tuoteryhmiä. 
  • Valitse haluamasi tuote ja klikkaa Lisää ostoskoriin –painiketta. 
  • Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet ‒ siirry ostoskoriinOstoskorissa voit vielä muuttaa halutessasi tilattujen tuotteiden määriä. 
  • Klikkaa Mene kassalle –painiketta. 
  • Muista hyödyntää mahdollinen alennukseen oikeuttava kampanjakoodiAlennuskoodi aktivoidaan syöttämällä kampanjakoodi kassalla sijaitsevaan Alennuskoodit –kenttään ja klikkaamalla Käytä koodi-painiketta. 
  • Kun olet kirjautunut palveluun käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasiyhteystiedot näkyvät lomakkeella esitäytettyinä tai ne löytyvät toimitusosoitteen alasvetovalikoista. 
  • Vahvistettuasi ja maksettuasi tilauksenruudulle ilmestyy ”Kiitos tilauksestasi!”. Samalla lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisiSisään kirjautuneiden käyttäjien tilausvahvistus lähetetään rekisteröitymisen yhteydessä tallennettuun sähköpostiosoitteeseen. 
  • Kun olet tehnyt tilauksesi kirjautuneena palveluummelöydät tilaustietosi myös verkkokaupan Asiakastili-sivulta. 

  

Minkälaisia määriä voin tilata tuotteita? 

Tuotteiden myyntierät näkyvätkun klikkaat yksittäistä tuotetta (tuotetiedot aukeavat). Mikäli tuotteella on myyntieräkerrotaan tästä määrä ja hinta valikossa

 Miksi tuotteessa lukee ennakkotilattava tuote? 

 Jos tuotteessa lukee Ennakkotilattava tuote, on tuote joko loppu varastoltamme tai se on tuote jota tilataan asiakastarpeiden mukaisestiMikäli toivot lisätietoja tuotteiden saatavuudesta tai toimitusajoista voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköposti myynti@teamtrade.fi .

 

 En löydä haluamaani tuotetta tuotevalikoimasta? 

 Mikäli et löydä haluamaasi Team Traden tuotetta verkkokaupan valikoimasta voit kysellä sitä asiakaspalvelustamme sähköpostitse osoitteella myynti@teamtrade.fi. 

Voinko tehdä tuotteista tarjouspyynnön? 

 Mikäli tuotteella ei näy hintaa verkkokaupassamme näkyy tuotetiedoissa kohta Pyydä tarjousKlikkaamalla kohtaa pääset syöttämään lisätietoja ja yhteystietosi kyselyyn jonka jälkeen saat kätevästi lähetettyä meille tarjouspyyntösi koskien kyseistä tuotettaVoit myös lähettää meille tarjouspyynnön suoraan sähköpostitse osoitteella myynti@teamtrade.fi. 

Miten tuotteiden hinnat määräytyvät? 

Tilatun tuotteen hinta on aina palvelun sivulla tilaushetkellä näkyvä veroton hintajohon lisätään toimitusmaksu 10,00 € (alv 0%).  Mikäli käytössä asiakaskohtaiset hinnatalennukset näkyy nettohintoina niin kaupassa kuin sitten lopuksi laskullakin sisältäen alennuksenTeam Trade Oy:llä on oikeus hintojen korjaamiseen jälkikäteenmikäli kyseessä on teknisestä viasta johtuva hintavirheTällaisissa tapauksissa olemme yhteydessä aina asiakkaaseen erikseen.  


Voinko
 lisätä/muuttaa tuotteita lähetetylle tilaukselle?

Tehdylle tilaukselle ei voi jälkikäteen tehdä muutoksia. 

 

MAKSAMINEN  

Mitkä ovat maksuvaihtoehdot? 

Asiakkaatjoilla on verkkokaupan asiakastili voivat maksaa ostoksensa tällä hetkellä vain laskullaMaksuehto Lasku myönnetään vain organisaatio– ja yritystilaajillejotka täyttävät laskutustietoihin Y-tunnuksen ja jonka luottoluokitus laskumaksuvaihtoehdon salliiLasku maksuehdon voimaan tuleminen kestää noin 13 työpäivänLaskuvaihtoehto näkyy vain sisäänkirjautuneille asiakkaille. 

 

Lasku
Laskulla maksaminen edellyttää myönteistä laskutuspäätöstä Team trade Oy:ltäMikäli laskutuspäätös on myönteinenaktivoituu lasku maksuvaihtoehtona noin arkipäivän kuluttua rekisteröitymisestäTeam trade Oy:ltä lasku lähetetään asiakkaalle laskutusosoitteeseen tavaran toimituksen jälkeenMaksuaikaa on 14 vuorokauttaLaskulla maksaminen on käytössä vain Team trade Oy:n tiliasiakkailleLaskua voi käyttää tilauksen maksamiseenmikäli vaihtoehto on valittavissa ostoskorissaTiliasiakkuuden avaaminen kestää yhdestä kahteen  arkipäivää. 

  

TOIMITUKSET JA PALAUTUKSET 

Voinko noutaa tilaukseni Team traden varastolta? 

Tehtyjä tilauksia ei voi noutaa verkkokaupan varastosta. 

  

Mikä on tilausten toimitusaika? 

Verkkokaupassa tehdyt tilaukset lähetetään 48h kuluessa tai mahdollisuuksien mukaan toivomanasi päivänä.  

 

Mitkä ovat verkkokaupan ja Team Traden tilaus– ja toimitusehdot? 

Tilaus– ja toimitusehtomme löydät täältä.  

 

Voinko palauttaa tilamani tuotteet? 

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli sinulle toimitetaan viallinen tuote ota yhteyttä sähköpostitse myynti@teamtrade.fiVirheellisesti tilattuista tuotteista asiakas vastaa itse 

 

Vastaanottamatta jäävät tilaukset 

Mikäli tilattu tuote/tuotteet jäävät tilaajan toimesta vastaanottamatta ja tilaaja ei ole ilmoittanut  meille palautuksestajätämme palauttamatta toimituskulutMikäli tuote on ostettu jonkin kampanjan aikana ilman toimituskulujaperimme vastaanottamatta jätetyistä toimituksista toimituskulut xxx euroa.  

 

TEKNISET KÄYTTÖVINKIT 

Suositeltavat selaimet ja ohjelmistovaatimukset 

 Palveluja suunniteltaessa on otettu huomioon käyttöjärjestelmä ja selainkombinaatiot mahdollisimman suuren käyttäjäjoukon huomioonottamiseksiSuosittelemmeettä käytät uusimpia selainversioita tietoturvallisuuden ja kaupassa olevien toiminnallisuuksien käytettävyyden takaamiseksiTarkemmat ohjelmistovaatimukset on kuvattu alla. 

 Verkkokauppa toimii parhaiten seuraavilla selaimilla: 

  • Chrome 
  • Firefox
  • Safari 
  • Internet Explorer 

  

Acrobat Reader 

Palvelut voivat sisältää pdf-dokumenttejajoiden lukemiseen tarvitaan Adobe Acrobat Reader –ohjelmaOhjelma on ladattavissa ilmaiseksi Adoben kotisivulta. 

JavaScript 

JavaScript pitää olla päällä palveluiden toimivaksi kunnolla. 

 

Välimuistin tyhjennys 

Tietokoneen välimuisti kannattaa aina välillä tyhjentääjotta et kaupassa asioidessasi vahingossa käytä vanhentunutta tietoaJoskus käytettävyysongelmat johtuvat juuri välimuistista. Koko historia eli evästeetsivuhistoria ja välimuisti tyhjennetään selaimen asetusten kauttaOhjeita yleisimpien selaimien välimuistin tyhjennykseen 

Microsoft Internet Explorer (suomenkielinen versio) 

Valitse selaimen yläreunan Työkalut-valikosta Internet-asetuksetValitse Väliaikaiset Internet-tiedostotkohdasta Poista tiedostot ja hyväksy OK-painikkeella. 

Valitse Sivuhistoria-kohdasta Tyhjennä ja hyväksy Kyllä-painikkeella. 

Lopuksi paina vielä OK.

Microsoft Internet Explorer (englanninkielinen versio) 

 

Valitse Tools-valikosta Internet options. 

Valitse Temporary Internet Files –kohdasta Delete Files ja hyväksy Yes-painikkeella. 

Valitse History-kohdasta Clear History ja hyväksy Yes-painikkeella. 

Lopuksi paina vielä OK. 

Mozilla Firefox (suomenkielinen versio) 

 

Valitse Työkalut-valikosta Poista yksityisyystietoja 

Valitse tiedotjotka haluat poistettavan (sivuhistoriatallennetut lomake– ja hakutiedot ja väliaikaistiedot) ja paina Poista valitut tiedot –painiketta. 

 

Mozilla Firefox Mozilla Firefox (englanninkielinen versio) 

Valitse Tools-valikosta Clear Private Data 

Valitse tiedotjotka haluat tyhjentää (Browsing History, Cache ja Saved Form and Search History) ja paina Clear Private Data Now –painiketta. 

Safari 

 

Avaa Safari-valikko selaimen työkaluriviltä. 

Valitse Empty Cache (Tyhjennä välimuisti). 

Napsauta valintaikkunassa Empty (Tyhjennä). 

Google Chrome 

 

Avaa Muokkaa ja hallinnoi Google Chromea (työkalun kuva). 

Valitse Historia. 

Valitse Muokkaa kohteita. 

Valitse Poista kaikki selaustiedot. 

  

Verkkokaupan mobiilikäyttö 

Verkkokauppa toimii myös mobiililaitteilla ja tableteillaÄlypuhelimella käytettynä palvelu vaatii vähintään 3G-verkon ja mielellään iOS-, Android- tai Windows-käyttöjärjestelmällä toimivan puhelimen. 

 

  

YHTEYSTIEDOT 

Team trade asiakaspalvelu sähköposti myynti@teamtrade.fi.